Ana Cvelfar, Kaja Vajdetič, April Veselko
IZ DELCEV
sodobno-plesna predstava
festivalska koprodukcija
April Veselko, 2023
Trajanje: 50 minut brez odmora
Koncept in izvedba: Ana Cvelfar, Kaja Vajdetič, April Veselko
Oblikovanje luči: Miha Horvat
Produkcija: April Veselko
Koprodukcija in soorganizacija: Plesni Teater Ljubljana, Plesna Izba Maribor, Zavod MOJA KREACIJA, Maribor, Plesni Forum Celje, Društvo Ziz, Lutkovno gledališče Maribor
Iz delcev v premislek ponuja svojevrsten način osmišljanja še-nepredstavljivega. Družbeno razumljivega ne poskuša spreminjati preko teles kot zaključenih celot, ampak gib, besedo in zvok predlaga kot orodja za ustvarjanje utopičnega časa-prostora, ki ne deluje po logiki vsakdanjega življenja. S tem v trenutku uprizoritve ustvari subverzivni potencial za odpiranje horizontov možnega.
April Veselko je plesalka, koreografinja in plesna pedagoginja. Izobraževala se je v Italiji v okviru programov Art Factory International, Bologna in MoDem PRO – Compagnia Zappalà Danza Catania. Ustvarila je več avtorskih projektov pod produkcijo Plesne Izbe Maribor, Zavoda Federacija in Scenario Pubblico ter sodelovala s koreografi, kot so Matjaž Farič, Marko Urbanek, Marttaleena Nikkari, Magdalena Reiter, Mattia Gandini, Gregor Luštek, Barbara Kanc, Tina Valentan itd. Je del ekipe Tovarishia Dance Company in ena od pobudnic in rednih koreografinj ŠIK in ŠIK junior Kolektiva.
Kaja Vajdetič je sodobna plesalka in študentka sociologije kulture. Kot ustvarjalka sodeluje s plesno skupino Ursus Dancers in kolektivom Hurs, v okviru katerih je soustvarila več projektov (Druga prihodnost, Utrip, Kratek zaris k skupnosti), kot plesalka pa je sodelovala v predstavah/projektih Matjaža Fariča (Druga stran), Vite Osojnik (Manada) in Maayan Danoch (Telepatska dela).
Ana Cvelfar je diplomirana anglistka in študentka sociologije kulture. Deluje kot sodobna plesalka, performerka in ustvarjalka. V zadnjih letih je ustvarila solo predstavo O praznih prostorih (2020), sodelovala v plesnih predstavah Druga stran (2021) in Age of Aquarius (2021) ter plesnih inštalacijah Kratek zaris k skupnosti (2022) in Pulz (2022).
V moji prvotni interpretaciji se je denimo pojavila ideja, da plesalke uprizarjajo proces vzpostavitve samozavedanja nekega autopoietskega, "samo-o-sebi-učečega-se" organizma.
Jaka Bombač, Neodvisni (2023)
Površ(i)n(sk)a obravnava širokega vprašanja s preveč razpršenim fokusom predstavlja plemenit poskus, ki je v aktualni sodobnoplesni krajini sicer precej redek.
Metod Zupan, Sigledal (2023)